{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "Homepage" }
{ "type": "gtmStart" }
İhtiyaç Listesi
Anasayfa > Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Üyelik
1-Nasıl üye olabilirim?

Ekranın sağ üst köşesindeki kullanıcı ikonuna tıklayarak üye kayıt sayfamıza ulaşıp üyelik formunu doldurduktan sonra hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz. 

Sitemize üye olmak için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

2-Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Web sitemize üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz fakat üye olmadan verilen siparişlerde web sitemizdeki “Sipariş Takip” özelliğinden faydalanamazsınız.

3-Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Üyelik ve iletişim bilgilerinizi "Hesabım" sayfasından ulaşabileceğiniz Profilim bölümünden güncelleyebilirsiniz.

4-Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Eğer şifrenizi unuttuysanız, “Üye Girişi” bölümünde bulunan “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayarak, açılan sayfada belirtilen alana üye olurken kullandığınız e-posta adresini yazmanız yeterlidir. İlgili e-posta adresinize gelen bağlantıya tıklayarak yeni bir şifre belirleyebilirsiniz.

5-Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Müşteri İlişkileri Departmanı’na 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilir ya da info@minicotex.com mail adresi üzerinden bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

Sipariş
1-Nasıl sipariş verebilirim?

Sitemiz üzerinden üyelik oluşturarak veya misafir kullanıcı olarak sipariş oluşturabilirsiniz. Henüz üye değilseniz, buraya tıklayarak üyeliğinizi oluşturabilirsiniz. Satın almak istediğiniz ürünün sayfasında bulunan "Sepete Ekle" butonuna basarak ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz. Ardından sayfanın sağ üst tarafında bulunan “Sepetim” alanına tıkladıktan sonra ilgili adımları takip ederek siparişinizi verebilirsiniz.

2-Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?

Siparişlerinizin durumunu “Hesabım/Siparişlerim” ekranından takip edebilirsiniz.

3-Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Siparişiniz kargoya verilmediyse eski siparişinizin ödemesi iade edilir. Daha sonra tekrar yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir. Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse ürünleri tarafımıza iade talebiyle göndermeniz gerekmektedir.

4-Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişler işleme alınmadan önce iptal edilebilir. "İptal Et" butonunun aktif olmaması siparişin hazırlanmaya başlandığını göstermektedir. Ürün tarafınıza ulaştıktan sonra iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

5-Siparişim ne zaman teslim edilir?

Sipariş ödemenizin onaylanmasından sonra ortalama 1-5 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir. Özel gün ve resmi tatil dönemlerinde ürün teslimatlarında gecikmeler yaşanabilir. Alışverişiniz sonrasında tarafınıza iletilmiş olan kargo takip numarası ile güncel kargo durumunu sorgulayabilirsiniz.

6-Yurt dışından sipariş verebilir miyim?

Yurt dışından sipariş verilememektedir.

7-Mağazalarınızda gördüğüm her ürünü web sitesinizden satın alabilir miyim?

Mağazalarımızdaki sezon ürünlerini stoklar doğrultusunda web sitemizde bulabilirsiniz.

8-Faturam siparişim ile beraber adresime gönderilecek mi?

28867 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan 1 Ocak 2016 tarihinden itibaren e-arşiv fatura sistemine geçilmiştir. Bu nedenle siparişe ait fatura, alışverişiniz tamamlandıktan sonra e-mail adresine gönderilecektir.

9-Faturamı kaybettim ne yapmalıyım?

Müşteri ilişkileri Departmanı’na 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilir ya da info@minicotex.com mail adresi üzerinden bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

Alışveriş
1-Sepetime ürün ekleyemiyorum. Ne yapmam gerekiyor?

Müşteri İlişkileri Departmanı’na 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilir ya da info@minicotex.com mail adresi üzerinden bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

2-Sepete attığım ürünler bana ayrılıyor mu?

Sepete eklenen ürünlerde stok rezervi bulunmamaktadır. Sepetinizdeki ürünler 14 gün süre ile sepetinizde kalabilir ancak başka bir müşteri tarafından satın alınabilir.

Ödeme
1-Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Kapıda ödeme seçeneğimiz mevcut değildir. Web sitesi üzerinden yalnızca kredi kartı ve/veya banka kartı ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

2-Havale/EFT ile ödeme yapabilir miyim?

Havale/EFT ile ödeme seçeneğimiz mevcut değildir. Web sitesi üzerinden yalnızca kredi kartı ve/veya banka kartı ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

Güvenlik
1-Kişisel verilerim korunuyor mu?

minycenter.com.tr web sitemize üye olurken ve alışveriş yaparken sağlanılan kişisel veriler 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) uyarınca işleme amacı ile bağlantılı, sınırlı ve ölçülü olacak şekilde, işlenmelerini gerektiren amaç çerçevesinde kaydedilir, depolanır, muhafaza edilir, yeniden düzenlenir, hukuken bu kişisel verileri talep etmeye yetkili olan kurumlar ile paylaşılır, KVKK’ nın ve diğer kanunların öngördüğü koşullarda üçüncü kişilere aktarılabilir, devredilebilir ve KVKK’ da sayılan diğer şekillerde işlenebilir. Kişisel verilerinin işlenmesine ilişkin detaylı düzenlemeye Minycenter Üyelik Sözleşmesi ve Gizlilik Metni’nde yer verilmiştir. Minycenter Üyelik Sözleşmesi ve Gizlilik Prensipleri’nin 5. maddesinde yer alan haklarınızı kullanmak amacıyla bizimle, info@minicotex.com e-posta adresinden iletişime geçebilirsiniz.

2-Online alışverişlerde güvenliği nasıl sağlıyorsunuz?

minycenter.com.tr ‘de güvenli olarak alışveriş yapabilmeniz için sitemizde 3D Secure uygulaması bulunmaktadır. 3D Secure / Verified by Visa ve MasterCard / SecureCode hizmetleri sayesinde mevcut kart bilgileriniz, sizin belirleyeceğiniz bir şifre ve kişisel güvenlik cümlesiyle korunmaktadır. Ayrıca sitemiz, dünya çapında kredi kartı güvenliği konusunda standart bir format olan Thawte v3 256 bit SSL sertifikası ile kart kullanımını ekstra güvenli hale getirmektedir.

3-3D Secure Nedir ?

3D Secure, elektronik ticaret işlemlerinin güvenliğinin artırılması amacıyla Visa ve MasterCard tarafından geliştirilmiş bir güvenli ödeme sistemdir.
Verified by Visa® ve MasterCard® SecureCode logoları bulunan sanal iş yerlerinden yapılan alışverişler Visa ve MasterCard güvencesi altındadır.
3D Secure ile yapılan ödemelerde banka ve kullanıcı ekranında, banka tarafından sunulan özel bir 3D işlem ekranı açılır, alışveriş yapılan kredi kartı sahibinin cep telefonuna SMS ile onay kodu gönderilir veya kart sahibi dışında kimsenin bilmediği özel bilgiler istenir. Bu sayede hem kart sahipleri hem de üye iş yerleri çalıntı kart vb. gibi olumsuz durumlara karşı korunmuş olur.

4-Hangi kredi kartları ile taksitli alışveriş yapabilirim?

Sitemizden yapacağınız peşin alışverişlerde tüm yurt içi bankaların kredi kartlarını kullanabilirsiniz. Taksitli alışverişlerde ise World, Bonus, Maximum, Axess, CardFinans, Paraf ve Ziraat Bankası taksit programlarına dâhil olan tüm kredi kartlarınız ile siparişlerinizi vade farksız 2 taksite böldürebilirsiniz.

5-Yabancı banka/kredi kartları ile alışveriş yapabilir miyim?

Yabancı banka/kredi kartları ile alışveriş yapılamamaktadır.

6-Mesafeli satış sözleşmesi ve ön bilgilendirme formu nedir?

Online alışveriş satışlarında tüketiciyi koruma amaçlı düzenlenmiş ve tüketicinin siparişini oluşturmadan önce okuyup onaylaması gereken yasal metinlerdir.

Teslimat
1-Hangi kargo firmalarıyla ile çalışıyorsunuz?

Siparişlerinizi sizlerin tercihi doğrultusunda Aras Kargo ya da Yurtiçi Kargo ile teslim etmekteyiz.

2-Kargo ücreti ne kadar?

Kargo ücreti Aras Kargo için ₺29,99, Yurtiçi Kargo için ₺49,90 olarak belirlenmiştir. ₺1500 ve üzeri alışverişlerde kargo bedavadır.

3-Kargom elime ulaşmadı, ne yapmalıyım?

Kargonuzun size ulaşmaması durumunda Müşteri İlişkileri Departmanı’na 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilir ya da info@minicotex.com mail adresi üzerinden bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

4-Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde sitemize üye olurken kullanmış olduğunuz mail adresinize kargo takip numaranızı da içeren bir bilgilendirme maili gönderilecektir.

5-Siparişimdeki ürün/ürünler eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

Müşteri İlişkileri Departmanı’na 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşabilir ya da info@minicotex.com mail adresi üzerinden bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

6-Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Onaylanan siparişlerde adres değişikliği yapılamamaktadır. Bu durumda ilk siparişinizi iptal veya iade ederek yeni adres bilgileriniz ile yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

7-Siparişimi erken gönderebilir misiniz?

Tüm siparişleriniz için teslimat işlemlerimizdeki standart teslimat süresi geçerlidir.

8-Siparişim ben adresimde yokken gelmiş, ne yapmalıyım?

Siparişlerinizin size teslim edilemediği durumlarda seçmiş olduğunuz kargo firması tarafından kapınıza bir not bırakılır. Notta belirtilen kargo şubesiyle iletişime geçebilirsiniz.

9-Paket hasarlı geldi, teslim almalı mıyım?

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Ardından Müşteri İlişkileri Departmanı’na 0 (850) 210 60 90 numaralı telefondan ulaşarak siparişinizle ilgili durumu bildirebilirsiniz.

10-Web sitenizden verdiğim siparişi mağazadan teslim alabilir miyim?

Şu an için mağazadan teslim alma seçeneğimiz bulunmamaktadır.

İade & Değişim
1-İademi nasıl yapacağım?

Kullanılmamış olması koşuluyla, tüm sipariş paket içeriği ve iade formu ile birlikte eksiksiz bir şekilde 15 gün içinde anlaşmalı kargo şirketiyle ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.

Hijyen koşulları gereği iç giyim ürünlerinde, mayo, bikini, abiye kıyafet, kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, emzik, biberon gibi tüm hijyenik ürünlerde iade ve değişim kabul edilmez. Kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinin iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış veya bozulmamış ve ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir. Kitap ürünlerinin de değişim ve iadesi yapılmamaktadır.

2-İade işlemimi nasıl gerçekleştirebilirim ?

Almış olduğunuz ürünü kullanılmamış olması kaydıyla 14 gün içerisinde çağrı merkezimizi arayarak iptal iade sürecinizi başlatabilirsiniz. Sipariş teslim tarihini takip eden 14 gün içerisinde, ürünün kullanılmamış ve kutusunda gönderilmesi koşuluyla iade işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Aras Kargo ya da Yurtiçi Kargo şubesine giderek paketinizi teslim edebilirsiniz. Anlaşmalı kargo şirketi dışında yapılan iade gönderimlerinde kargo gönderim ücreti göndericiye aittir. Bedeli ödenmemiş gönderiler tarafımızdan teslim alınmayacaktır..


İade etmek istediğiniz ürünleri kutusu ile birlikte Yurtiçi Kargo ile 334952412 numaralı müşteri kodu, Aras Kargo 2224554551635 numaralı müşteri kodu ile göndermelisiniz.


Yapmış olduğunuz iadeler tarafımızca teslim alındıktan sonra iade süreci başlamaktadır. İadeler depo yoğunluğuna ve çalışma günlerine göre 1-3 iş günü içerisinde merkez depomuzda incelendikten sonra belgesi oluşturularak merkez ofise gönderilir. Merkez Ofis Muhasebe Departmanı gelen iadelerin sırasına göre ve iş planı çerçevesinde 3-4 iş günü içerisinde iadeleri yapmaktadır (Resmi tatil günlerinde merkez ofis çalışmadığı için iade sürelerinde bu süreler göz önüne alınmalıdır.). Şirketimiz tarafından iade süreci 7 iş günü içerisinde tamamlanmakta olup, bankanın müşteri kartına iade yansıtma süresi de bankaların tarafımıza vermiş olduğu bilgiye göre 3-10 iş günüdür. Tüm iade sürecinde kargonun şirketimiz tarafından teslim alınmış olduğu tarihten itibaren bu 15 günlük sürecin dikkate alınmasını rica ederiz. Bankaların iade yansıma süresine herhangi bir müdahalemiz olmadığını önemle belirtmek isteriz.

3-Siparişimde yer alan ürünleri nasıl değiştirebilirim?

Satın alınan ürünü online olarak değiştirmek için öncelikle ürün iade edilmeli ve yeni bir sipariş verilmelidir. Satın alınan ürünü mağazadan değiştirmek için ürün ve ürünün faturası ile birlikte mağazalara başvurulmalıdır. Fatura incelenerek değişimi yapılacak ürün veya ürünlerin mağazalarımızda ücret tespiti yapılır. Müşteri isteği doğrultusunda aynı ürün veya ürünlerin farklı bedenini alabilir, fatura üzerinde yazan tutar kadar farklı bir ürün ile değişim yapabilir veya aldığı ürün veya ürünlerin fiyatı üzerine kredi kartı veya nakit ile ekstra ücret ödeyerek başka bir ürün alabilir. Değişim yapmak istemeyen müşterilerimiz için ürün tutarı kadar 6 ay geçerli hediye çeki imkânı bulunmaktadır. Ürün değişimi 14 gün süre ile yapılır.

Hijyen koşulları gereği iç giyim ürünlerinde, mayo, bikini, abiye kıyafet, kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, emzik, biberon gibi tüm hijyenik ürünlerde iade ve değişim kabul edilmez. Kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinin iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış veya bozulmamış ve ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir. Kitap ürünlerinin de değişim ve iadesi yapılmamaktadır.

4-İade edilemeyecek ürünler nelerdir?

Hijyen koşulları gereği iç giyim ürünlerinde, mayo, bikini, abiye kıyafet, kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, emzik, biberon gibi tüm hijyenik ürünlerde iade ve değişim kabul edilmez. Kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinin iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış veya bozulmamış ve ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir. Kitap ürünlerinin de değişim ve iadesi yapılmamaktadır.

5-Ürünleri mağazadan iade edebilir miyim?

minycenter.com.tr’den alınan ürünleri mağazalardan iade etmek isterseniz ürün bedeli karşılığında hediye kartı alabilirsiniz. Bu hediye kartını sadece mağazalarımızda kullanabilirsiniz.
minycenter.com.tr’den satın aldığınız ürünün para iadesi Minycenter mağazalarından gerçekleştirilememektedir.

Hijyen koşulları gereği iç giyim ürünlerinde, mayo, bikini, abiye kıyafet, kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, emzik, biberon gibi tüm hijyenik ürünlerde iade ve değişim kabul edilmez. Kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinin iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış veya bozulmamış ve ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir. Kitap ürünlerinin de değişim ve iadesi yapılmamaktadır.