{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": " Homepage " }
{ "type": "gtmStart" }
Outlet Ürünlerinde Sepette %15 İndirim
Anasayfa > İade & Değişim

İade & Değişim

Memnuniyetiniz bizim için çok önemlidir, bu sebeple sizi mutlu etmek adına elimizden gelen tüm gayreti göstermeye çalışıyoruz.


Mağazadan alınmış ürünler 7 gün içerisinde, web sitemizden alınmış ürünler ise 14 gün içinde iade edilebilir. İadenin gerçekleşebilmesi için ürünün kullanılmamış ve kutusunda olması gerekmektedir. Web sitemizden yaptığınız alışverişler için sipariş aşamasında seçtiğiniz kargo şirketinin şubesine giderek paketinizi iade için teslim edebilirsiniz İade etmek istediğiniz ürünleri kutusu ile birlikte Yurtiçi Kargo ile iade yapılacaksa 334952412 iade kodunu ilgili personele ileterek, Aras Kargo ile iade yapılacaksa 2224554551635 iade kodunu ilgili kargo personeline ileterek iade ürünlerinizi aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz. Anlaşmalı kargo şirketi dışında yapılan iade gönderimlerinde kargo gönderim ücreti göndericiye aittir. Bedeli ödenmemiş gönderiler tarafımızdan teslim alınmayacaktır.


Kargo adresi: Solmaz Gümrük Gami Giyim Ticaret A.Ş. Akçaburgaz Mah. Mercedes Cad. 1584 Sok. No: 29 Esenyurt / İstanbul


İade süreci, yapmış olduğunuz iadeler tarafımızca teslim alındıktan sonra başlamaktadır. İade süreci şirketimiz tarafından 7 iş günü içerisinde tamamlanmakta olup, bankanın müşteri kartına iade yansıtma süresi de bankaların tarafımıza vermiş olduğu bilgiye göre 3-10 iş günüdür. Bankaların iade yansıtma süresine herhangi bir müdahalemiz yoktur.

 


Değişim süreci nasıl işler?


Satın alınan ürünü online olarak değiştirmek için öncelikle ürün iade edilmeli ve yeni bir sipariş verilmelidir. Satın alınan ürünü mağazadan değiştirmek için ürün ve ürünün faturası ile birlikte mağazalara başvurulmalıdır. Fatura incelenerek değişimi yapılacak ürün veya ürünlerin mağazalarımızda ücret tespiti yapılır. Müşteri isteği doğrultusunda aynı ürün veya ürünlerin farklı bedenini alabilir, fatura üzerinde yazan tutar kadar farklı bir ürün ile değişim yapabilir veya aldığı ürün veya ürünlerin fiyatı üzerine kredi kartı veya nakit ile ekstra ücret ödeyerek başka bir ürün alabilir. Değişim yapmak istemeyen müşterilerimiz için ürün tutarı kadar 6 ay geçerli hediye çeki imkânı bulunmaktadır. Ürün değişimi, mağazalar ve online mağazamızda 14 gün süre ile yapılır.

 


Faturamı kaybettim, bu şekilde ürün değişimi yapabilir miyim?


Faturası kaybedilen ürünlerin online siparişte kullanılan fatura adresi, telefon numarası, sipariş numarası bilgileri ve iade sebebi bildirilerek değişimi yapılabilir. Mağazalardan alınmış ürünlerin iadeleri bu prosedüre tabi değildir. Ürünün satın alınmış fiyattan iadesi için satış belgesinin ibrazı gereklidir. Satış belgesinin ibraz edilemediği durumlarda ürünün o andaki satış fiyatı üzerinden ürün iadesi yapılmaktadır. Hijyen koşulları gereği iç giyim ürünlerinde, mayo, bikini, abiye kıyafet, kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, emzik, biberon gibi tüm hijyenik ürünlerde iade ve değişim kabul edilmez. Kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinin iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış veya bozulmamış ve ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir. Kitap ürünlerinin de değişim ve iadesi yapılmamaktadır.